вторник, 21 октомври 2008 г.

kerouac

На тази дата през 1969 година умира Джак Керуак. Този американски писател повлия доста на живота ми, когато бях в гимназията. Запалих се стила му, като за първи път прочетох "По пътя" - библията на всеки стопаджия и битник. Не съм пропътувал толкова километри, колкото той, но в България осъществих доста пътувания на стоп. С мой приятел само на автостоп през едно лято за седмица пътувахме от Резово до Дуранкулак. Веднъж при пътуване във влак от Пловдив до Асеновград на седалката си намерих книгата "По пътя". Това бе знак за мен тогава. Имам поне 6 различни издания на български и на английски на най-известната му книга. Но след нея моя любима си остава "Ангели на самотата.". Заради него си измислих и моя първи ник в Интернет. Първо за чата в Гювеч, където намерих истински приятели, а по късно и за моето кю. Така, че Джак или Джек Керуак играе съществена роля в живота ми по пътя...

2 коментара:

  1. Гювеч forever! Нали така? :) Същите хора - старите кучета, хехе. Различното ще е най-много ако се трансформират чат срещите от едно време в блог срещи :)


    Поздрави, Casper

    ОтговорИзтриване
  2. Точно така. Редовно ти чета блога, както и на сиската и старли. Другите не съм ги открил още, а може и да нямат...

    ОтговорИзтриване