петък, 13 февруари 2009 г.

Грами

Зарадвах се, като разбрах, че Робърт Плант е спечелил Грами. За мен вокала на Led Zeppelin си остава един от най-големите гласове на нашето време. Щастлив съм, че имах възможност да го гледам в Зимния дворец с Джими Пейдж преди години с билет, закупен на черно от пазача на двореца за цена от 50 лева (тогава тези пари бяха много за студент като мене). Всеки лев си заслужаваше. Уникално преживяване. В случая обаче Плант си партнира с Алисън Краус и стилът му е доста улегнал и биеш към кънтри музиката. Все пак има някои добри парчета. Може да чуете всички парчета от албума тук.
Самата новина за тазгодишните награди може да прочетете на:

Плант и Краус с 5 награди "Грами"

Робърт Плант и Алисън Краус

Робърт Плант

Лед Цепелин

2 коментара:

  1. Внимавай с билетите на "черно", че се сдобих с такъв преди първия концерт на Пърпъл (за втория си имах оригинален). Та взех го за 12 000 лв и 5 долара от познат и не ме пуснаха с него. Нямаше да е драма ако идиотът на входа не беше взел билета на един младежа, който беше с мен и вика - ето - този е редовен, този фалшив. А и двата бяха "произведени" от един и същ производител. Хубаво, че ми върна парите после, които всъщност ми бяха последните.

    Както и да е - явно този отгоре гледа и на следващия ден си хванах перцето на Стийв Морз, с което свири последните песни.

    Ех, бяха хубави години, безгрижни някакси;)

    ОтговорИзтриване
  2. Ами в случая билетът си беше редовен. Пазачът предвидливо бе купил с цел продажба на по-висока цена. Само веднъж съм се лъгал с фалшив билет на ЦСКА - Блекбърн. Бях излязъл в градска и реших с гаджето да идем на мача. На касите беше лудница и затова купих от един младеж два билета, които се оказаха фалшиви и не ни пуснаха. Изголях и с пари и с мача и го гледах по телевизията и после се върнах в поделението разочарован. 3-3 завършихме. Ако бях на стадиона, може щяхме да бием..

    ОтговорИзтриване