петък, 8 януари 2010 г.

Пицария на края на града

Винаги съм се изумявал на изобретателността на българина. Едва ли в друга страна ще намерите заведение в трафопост. Едва ли някой чужденец ще се сети да кръсти пицарията си "Траф" (може би на галено от трафопост) и тя да е успешна. В случай става въпрос за пицария на края на града (Младост 4), която посетих една вечер с моето семейство. Тя е сравнително нова и все исках да вляза, за да видя какво представлява. Обстановката ме грабна от влизането и подредбата бе доста уютна, а тоалетната чиста и спретната. Звучеше италианска и гръцка музика, а ние бяхме сами на една от 7-те маси. Обслужването беше добро, а и храната беше вкусна. Нарочно си поръчах пица, за да видя как я правят. Имаше само един недостатък. Беше доста солено, но може би кашкавалът бе такъв. Цените бяха малко по-високи, но си заслужава. Все пак съм доволен, че има още едно ново хубаво заведение, което предлага и обедно меню и хубава обстановка. Работи от 10:00 до 23:00 часа. Забелязвам, че почнаха да се увеличават хранителните и питейни заведения в Младост като цяло, защото определено има нужда от тях. Приятен апитит на всички!

1 коментар:

  1. Аз пък да ти кажа никъде другаде не съм виждал трафопостове като нашите... обикновено са доста по-компактни структури.

    Впрочем, пица не се прави с кашкавал. Никога, никога, никога.

    ОтговорИзтриване