вторник, 9 март 2010 г.

8 март

8 март е празник и колкото и да се опитват някои да го отричат, то той е важен за всяка жена. Преди този празник бе повече празник на майката, а не на жената и като такъв се празнуваше и в детската градина.

Три години поред именно там съм подарявал на майка ми по някой рана или белег, защото точно на този ден преди официалната снимка все се е случвало да падна или да се ударя и вместо да зарадвам майка ми за празника, съм я карал да се притеснява за мен. Сега съжалявам за това и се извинявам.Затова и на снимките не съм усмихнат. На тази точно се вижда приликата на дъщеря ми с мен. Дали дъщеря ми също трябва да празнува 8 март? Не зная.

Тази година не успях да купя нищо (цвете или подарък) нито на майка ми, нито на жена ми, нито на колежките в офиса, защото стоя болен вкъщи с дъщеря ми и не успях да почувствам празничната атмосфера. Все пак има и други дни, когато трябва да ценим жените, а защо не и всеки ден, а не само на 8 март. Все пак на всички жени и майки, които празнуват днес, Честит празник!

Няма коментари:

Публикуване на коментар