петък, 24 септември 2010 г.

Yen или музика на улицата

Още при първия се ден в Щутгарт се натъкнах на интересна група в центъра на града, която свиреше до един паметник, а едно момиче ми даде тяхна рекламна брошура, за да я посетим вечерта. Групата се казва Yen и обикаля Германия с един бус от град на град със стария диван на дядо и през деня свири акустично в центъра на града, а вечер прави концерт в някой клуб безплатно. Пеят на английски и текстовете им са доста лични, но ги разкриват пред публика безплатно. Чиста случайност и съвпадение да мина точно този ден оттам, защото на следващия те вече бяха в Хейделберг.

Като отминах се загледах в брошурата и момичето доста ми заприлича на моя бивша приятелка. Дали наистина хората имат двойници във всяка страна? Пофлиртувах с тази мисъл известно време докато се наслаждавах на слънчевото време в столицата на Баден Вюртемберг. Сетих се за текст на наша песен на ученическата ни група "Респект", където се пееше: "със слънце в косите и обичка на носа!" Точна такава е и вокалистската на тази група. По-късно проверих в Интернет за групата и видях, че имат издаден сингъл и един албум и наскоро втори, който включва две нови песни и най-известните стари.

Разбира се едва ли очаквам да намеря нещо тяхно в България и затова поръчах на сестра ми да поръча техен албум и да ми го донесе за Коледа. За радост в youtube открих някои техни парчета и концертни изпълнения и ще ви пусна едно позитивно, което ме зарежда, а заглавието му е игра на думи: Sofa so good! вместо So far, so good!

Дами и господа! Представям ви Yen!

Няма коментари:

Публикуване на коментар