събота, 12 февруари 2011 г.

TILT

Гледах филма "Тилт" с моя тъст петък вечер в кино "Арена" в Младост. Бяхме сами в киносалона, а той не беше ходил на кино от близо 20 години. Филмът бе шумно рекламиран навсякъде, но изглежда, че понякога това може да има обратен ефект.

На мен ми хареса донякъде. Мога да кажа, че филмът е натурален и истински. Има история за приятелство и предателство. Идеята да се покаже един период, в който настъпва голяма промяна в страна като България е похвален. Добър е сантимента на продуцентите да покажат на голям екран историята на реално съществувал бар в София в началото на 90-те. Добър е и подбора на актьори. Добре е показана и емиграцията в Германия и въобще в чужбина в своя първичен вид. Хубава и невъзможна е любовната история, която движи филма.

Според мен си заслужава да се види, но без да имате големи очаквания. Музиката към филма ми хареса. Забелязах плакат на Shalke 04 на стената на немската квартира. Забелязах и братята Чучкови в последната сцена от филма. Филмът е правен преди Стъклен дом и ако искате да видите Радина Кърджилова гола вместо да четете жълти издания с подобни снимки, има я във филма.

Тилт е филм. Български. Непретенциозен. Но на мен лично "На лов за дребни хищници" ми хареса повече. Този не успя да ме докосне емоционално, въпреки романтичната любовна история. Накрая искам да ви пожелая да не попадате вие в Тилт, а само да го гледате.



Снимка: страницата на филма във Фейсбук

Няма коментари:

Публикуване на коментар