четвъртък, 19 февруари 2009 г.

Отложен концерт!

Във време, когато другите говорят само за Мадона и AC/DC, аз чаках с нетърпение съботата, за да сбъдна една моя мечта: да присъствам на концерт на любима моя група. Става въпрос за Marillion.
Знам, че доста мои познати и приятели не ги харесват в този период след напускането на Фиш, но Фиш го гледах в Банско преди няколко години и имах шанса да се запозная лично с него. За него също мога да говоря много. Наскоро се сдобих и с новия му албум 13th Star, донесен от UK. Но сега за Мерилиън. С новия им период са свързани доста епизоди от живота ми. Най-силно ми въздейства Brave - една реална музикална приказка с уникален сюжет. Повлия ми и промени моето светоусещане. След това имаше едни почти оптимистични албуми Afraid of Sunlight и This strange engine, за да дойде и marillion.com, с който ме свързат доста спомени. Като разбрах, че идват в България и то в зала Универсиада, побързах да си купя билет още преди няколко месеца. Цяла седмица се настройвах с парчетата от новия им великолепен двоен албум Happiness is the road, за да ги разпозная на концерта. Уви, няма да е тази събота. Само концертът в България е отложен за 13 юни, като билетите ще важат, но все пак срещата ми с тях се отлага... Жалко.

Повече за групата на marillion.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар