вторник, 23 март 2010 г.

Етноентусиаст

Оказа се, че съм етноентусиаст. Че съм ентусиаст в доста сфери е ясно и ако няма ентусиазъм, няма и резултати. А аз предпочитам да съм човек на действието, а не само на думите. В случая става дума за публицистичен филм на БНТ , а предаването се нарича "Заедно" Същите хора се бяха свързали с мен преди години чрез сайта и направиха хубав филм за Ветрен дол. Затова сега ме потърсиха отново. "Заедно" търси различни етноси, националности и тяхното съжителство и най-вече толерантността на българите към различните етноси, а в същото време показва и духът на българските населени места чрез хората, живеещи там.

Този път филмът бе посветен на етноентусиазма, а аз се съгласих за участвам, за да разкажа повече за герба на Лозен и за сайта на селото, в които имам участие. В крайна сметка във филма се представих като етноентусиаст, а кметът на селото като етнореалист, а друг човек от селото като етноскептик. Не очаквах, че моите отговори на въпросите, ще заемат такава част от филма, но се надявам да съм помогнал и на прекрасния екип на БНТ, а и на Лозен, за да може да се рекламира селото. Филмът ще се излъчи отново по БНТ като повторение, а също и по БНТ САТ, а може да го гледате и тук.

Повече за филма може да прочетете тук

Иначе още като ученик съм влязъл в кадър на БНТ с моята любима говорителка тогава Анахид Тачева, която ми е задавала въпроси. По-късно имах и 3 дни работа в Канал 3, но това бе в един период, който бе труден за телевизията и условията не ме удовлетвориха. Кой знае как щяха да се развият нещата, ако бях останал там. Може би щях да бъда в неделя на мача в Мездра...

Няма коментари:

Публикуване на коментар