неделя, 3 октомври 2010 г.

Родителска среща

Миналата седмица за първи път бях на родителска среща като родител в детската градина на дъщеря ми. Седнахме на малки столчета в стаята, където играят нашите деца. Доволен съм, че както и в яслата и този път също попаднахме на чудесни и мили възпитатели и педагози. Първо ни запознаха с правилника на вътрешния ред и дневния режим на децата ни, таксите и доброволните дарения, които трябва да съберем до седмица две. Избрахме и родителски съвет, а две учителки ни запознаха с техните извънкласни дейности, на които може да запишем децата си.

Срещата продължи два часа и завърши с подписи на различни места и гледане на спалнята, където спят децата. Като цяло съм доволен, защото съм наясно какво се прави там и какво предстои в близко бъдеще. Водих си подробни бележки и за първи път нямах въпроси, защото всичко ми беше ясно.

Много похвали получих за дъщеря ми, която се държи самостоятелно, възпитана е, облича се и храни сама и не създава грижи на госпожите. Тя ни разказва какво се случва там и се надявам следващите 4 години да бъде добре в тази детска градина.

Подписах се, че разрешавам да използват снимки на детето ми в общи планове и самостоятелно за сайта на детското заведение, а дори и аз пратих няколко лично на мейла и получих хубави думи от директорката като благодарност.

Като цяло изживяването беше нещо ново и се чувствах малко странно сред различни характери и родители, някои от които значително по-млади от мен :)

Вече очаквам следващата среща... (родителска)

Няма коментари:

Публикуване на коментар