вторник, 23 февруари 2010 г.

Хапче за глава

Най-ужасното ми проклятие се нарича главоболие и за да бъда по-точен мигрена. За първи път тя се появи още в гимназията и така ме поваля, че не мога да правя нищо полезно. Оказа се, че е наследствена и майка ми и баща ми също страдат от нея. Болят ме очите, светлината ме дразни и искам да остана сам в тъмна стая и завит през глава без да чувам или виждам който и каквото и да е. Хубавото е, че се случва рядко (имам предвид мигренозния пристъп), който е на 3 или 6 месеца.

През останалото време също страдам от главоболие, но то лесно се решава с Беналгин. Бях решил да не рекламирам каквото и да е било в личния си блог, но това хапче за глава има чудотворно действие спрямо моето главоболие. До 5-10 минути след като съм го изпил и главата ми минава. При по-тежки случаи пия по две или хрускам хапчето вместо да го преглъщам с вода. Имам по един блистър в офиса, колата и вкъщи.

Не обичам да пия лекарства и честно казано рядко ми се налага, но беналгинът е част от моето ежедневие. Той е моят лечител. Преди не беше толкова популярен и моите познати и приятели се чудеха защо не пия аналгин или друго хапче за глава. За жалост те не са толкова ефективни за мен като беналгина, а може и да съм се пристрастил към него :)

Познавам жена, която никога не е страдала от главоболие и не можех да и обясня с думи какво точно представлява. Мисля си, че тя е голяма късметлийка. Сещам се поне за няколко песни по този повод, а именно тази на Камен Кацата и на P.I.F. В гимнацията имахме рок група "Респект" и едно от песните също беше със заглавие: "Боли ме главата", но изъпленнието и беше доста кратко, такова каквото би трябвало да бъде всяко главоболие. Добре, че има беналгин.

Поводът да се сетя за него са две нови реклами за него, които вървят по телевизията. За жалост не успях да ги намеря в нета, но на едната се блъскат овни (дъщеря ми постоянно ме пита, защо се блъскат нарочно тези елени :) ), а на другата в лаборатория тестват две глави със стрес, семейни проблеми, простуда, шум и какво ли още не. Тази с овните ми харесва повече, но аз изнамерих една по-стара с тримата глупаци на Доньо Донев и затова я пускам тук и ви пожелавам по-рядко да ви боли глава.

4 коментара:

  1. Ох, все едно съм писала аз този пост - имам си главоболие по наследство, лекувам го вече повече от 20 години с Беналгин, който имам в колата, в портфейла....и също понякога го сдъвквам, да не ми натоварва стомаха уж...А рекламата с глупаците не я знаех, страхотна е! Ама ...да не се налага на човек!
    По-здрави
    Пепеляшка

    ОтговорИзтриване
  2. Срам - не срам, ще попитам има ли някъде качена рекламата с овните? Синът ми полудя по нея, а никъде не я намирам...

    ОтговорИзтриване
  3. Ами не успях да намеря рекламата с овните. Явно още не е качена. Ако има промяна и я открия, ще пиша.

    ОтговорИзтриване
  4. И аз не успях, дори писах на Маркетинг директора на фирмата, дано ми влезе в положение :)

    ОтговорИзтриване