неделя, 9 януари 2011 г.

Промяната

Всеки януари много хора търсят промяна. Поводът си струва и какъв по-добър може да се намери от началото на Новата година. 8 дни по-късно аз реших да направя своя равносметка за моите малки промени. Разбира се много често забравяме обещанията да се променим или да променим нещо около нас, когато празниците отшумят и се върнем към нормалния ритъм на живот и работа. Не винаги е възможно да се извърши радикална промяна, а има и хора, които не искат да се променят.

Стига съм писал за останалите и да видя какво реших и поисках да променя тази година. Тъй като не пия алкохол и не пуша, реших тази година да не пия газирано :) Все от някъде трябва да се започне, нали. Другите неща са смяната на абонаментен план на мобилния оператор и ограничаване на лимита на 50 лева. Целта е оптимизиране на разходите и неограничено ползване на Интернет през мобилния ми телефон.

Смених стикерите на колата, а именно гражданската отговорност и винетката, която тази година е по-голяма като размер и в нея трябва да напишеш и номера на автомобила, което е супер неудобно, но се прави с цел да не може тя да се ползва за различни коли. Заредих за първи път и по новите цени на бензина и поразходих сивото лъвче в квартала и видях и гумите как са и отново го паркирах на мястото му.

Вече съм с заредена електронна карта за градския транспорт за 3 месеца за всички линии и няма нужда да се притеснявам за билети като в дните между Коледа и Нова година.

Другата промяна бе отказването от Интернет от Мегалан при изтичане на договора, а причината не е, че съм недоволен. Дори напротив. Не съм имал проблем и съм се радвал на на много бърз нет. Причината бе новата тройна услуга на blizoo. С нея отново си имам аналогова и цифрова телевизия с над 130 програми, но като добавка имам и стационарен телефон с 100 безплатни минута за стационарни номера, безжичен Интернет с 24 mbps и ваучер на стойност 50 лева в Техномаркет. Всичко това за 35 лева на месец. Досега за нет и Тв плащах към 50 лева, а сега 35 с повече екстри. Досега съм много доволен, а Мегалан си остава алтернатива, като винаги мога да си платя за един месец и да го ползвам отново. Другото нещо е, че сложих в ред всичките си контакти и си платих всички заеми и дългове за миналата година и почвам на чисто тази. За 8 дни мисля, че е достатъчно :)

А вие успяхте ли да промените нещо?

1 коментар:

  1. Ходих да искам аб план за VIVACOM GSM 25 лв на месец но ми казаха че нямали такъв план .А иначе цифров интернет ще видя...

    ОтговорИзтриване